zaterdag 2 april 2011

Portfolio les 12

Zomers ...
Wat een heerlijke dag. Het is al vroeg licht en het zonnetje schijn. Ook de medecursisten zijn zomers, vrolijk en licht gekleed!
De opleiding vordert en de tentamenstress neemt toe. Niet voor mij:
Ik heb niet het gevoel dat ik iets af moet ronden. Dat ik al klaar ben met dit onderwerp. De richting (hobby, adviseur of kok) is me nog onduidelijk.
  • Het kunnen oplepelen van lesjes staat me tegen. 
  • Het roepen van kreten om te strijden over eten is niet aan mij besteed
  • Het protocol om het gesprek over natuurvoeding aan te gaan begrijp ik niet 
  • Waarom doen we (in Nederland) in hemelsnaam zo moeilijk over brood?

Toch was de dag goed.
De aandacht voor de samenstelling van de maaltijd moet terug.
Het 'niet weten' is een indicatie voor het proces waar ik in zit. Het is nog geen zomer .... maar hij komt eraan!

1 opmerking:

  1. Leuke hoor al deze portfolio's. Bedankt voor het delen van deze informatie en voor de tips.

    BeantwoordenVerwijderen