zondag 15 mei 2011

Portfolio kookles

De kookles is voor mij vooral gezellig en ontspannend.



  • Ik ben niet echt fit, het ontbreekt hierdoor een beetje aan enthousiasme.
  • De recepten zijn ok, maar niet echt spannend (met uitzondering van de rabarbertaart; het deeg met ahornsiroop is bekend, maar de combinatie met 'rauwe' rabarber is verrassend)
  • Ik bemerk ook een terughoudendheid ten aanzien van miso, soyu, tamari, umepasta en eigenlijk ook kombu. Voor mij past het (door het land van herkomst) niet bij natuurvoeding. Ik breng liever gerechten op smaak met kruiden. 
  • Het koken is gezellig, de keuken heerlijk ruim, maar ik vind het moeilijk me te concentreren. Ik kook toch het liefst in een rustige omgeving. Wel kun je op een dag(deel) met 15 mensen veel lekkere dingen maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten